Monday 4 July 2011

Tragedy in one NIGHT . . .


Hi , ary neh aku na story pasal kejadian time aku OVERNIGHT dengan my twin and my mmbr . mcam2 jadi taw time kteorg stay dekat dataran to . rase serik pown ade kdang-2 . tapy seronok be coz byak dpt experience lha . start dari kami gerak pukul 3 ke 4 petang cam to lha . and then teros pegi kad tampin amek bas pegy MC . lepas sampai MC , kami naek bas laen pulak foe pergi MP : mahkota parade . buda-2 byak cakap best lepak dekat MP . so , kteorg pown na lha try lepak sane kenn . mule-2 pergi memg tade arah tujuan kenn . orang JB mcok MELAKA cam to lha kenn . kteorg pown jalan-2 lha kat MP to . tade function kenn , kteorg gi lha karoke jap . to pown after my twin yang ajak kenn . giler-2 lha layan dorang kenn , nyanyi jerit-2 da mcam ape da . even cam to , aku hepy sgt . dpat lha kurg kenn tension and boring kad umah kenn . after pegi karoke to , perot maseng-2 pown da start bunyi kenn , ape lagy dorang ajk lha gi mcD . yesh . dpat mkan mcD . JAKUN plak kenn . heheh .
                                               aku  ;d

                                              yana ;d
                                           my twin ;d
lepas makan-2 to snap-2 pic and then teros pegy dataran lepak sane . 1st macam biase jea . tgok rmai giler buda-2 lepak kat datarn to kenn . bler da masok pkul 1 da start gelap kenn dataran to . 1st kami kene kcau dgan buda-2 naek BMX kenn . dtg-2 jeh tros gi dekat and then after kene mara dgan my twin teros ta jadi na kenal kenn . hahah . my twin to memg buda ANTI LELAKI kowt . hahah . ;d . lepas to kteorg memekak jea lha kat sito kenn . after midnight , ade lha dlm 4 ke 5 org buda dtg entah dari mane kenn tegor kteorg . mule-2 kteorg maen nganjeng-2 dorang jea kenn , and then , buda-2 to teros dtg btol-2 kenn . 1st sorang buda to dtg teros duduk sebelah aku . tibe-2 dye letak fon dye kat kaki aku kenn . dye da tekan no 01 kat fon dye to . aku tao dye na no . fon aku , aku buad ta layan jea kenn .aku cakap kad dye , na ape ? and then aku cakap kat mmber aku , yana . "eh , yana ,dye na kasi fon free lha kad aku . " aku tgok dye cam panas jeh kenn . and then mmbr dye menyampok kenn , cakap kat dye . " kau nie care teckle awek ta betol lha , bek kau bagi aku jea fon kau to " funny kenn . ? lepas byak kaly dye mintak no aku , aku ta layan , dye fedup kenn . and then , bole plak mmber aku yana to tgal kenn aku dgan buda-2 to dye pegi kad adeq aku . memang aku suke buda-2 laky to bekumpul dekat aku . rimas . lepas to bole plak adek aku sound dorang kenn , " kau na aku bagi tao wan ke ape ? " aku da binget kenn . and then dorang sume tanye adek aku to sape ? aku cakap lha dye adek aku . and then dorang teros kate tape lha tana kacau lha . tapy still ta belah jugak kenn . yang 3org je belah . yang lagy 2org still kat sito tanye mcam-2 kenn . yang buda usha aku to ta dpat aku , dye usha mmber aku plak kenn . hee . kelaka btol . yang sorang lagy to kayy jea aku tgok . aku lepak lha dengan dye . dye tanye mcam-2 kot . name dye arif . dye mintak jugak no aku . aku tana lha bagi kenn . aku cakap "ape kate dye jea bagy no kat dye kat orang" . dye pown bgy lha . and then dye suroh mizcall , aku tanye lha name ape becoz aku na save kenn no dye . dye ckap lha mizcall dlu . aku cakap blek ta na gitao suda . dye teros gtao arif . heheh . funny kenn . lepas da lame-2 borak , dorang pown belah . amin . heheh .
                                            KAMI ;d
ta lame lepas to , ramai gler buda-2 moto keliling tmpat kteorg dduk to kenn . binget gler aku . bsing gler , rase takot pown ade . ta aleh-2 teros gi kat dpan kteorg ckap na no fon . emang ta lha kteorg na layan kenn . adek aku sound lha kenn "ta bole na belah dari sini ker ? " dorang teros belah kenn . fuh . rase selamat . bler da ngantok , dorang tido , tgal lha aku sorang belom tido . ta selesa aku na tido . time dorang tido to bleh plak sorang mamat neh dtg tegor aku . aku teros bgon . emang ta lha na layan kenn . bler aku ta layan , tao plak dye ajak mmber dye belah kenn . tao pown malu . hahah . ;d biler da na pagy bole plak ade orang gler na lalu kat sito . aku ajak lha dorang belah stay dekat pdang dataran to . time kat padang , ade sorang mamat nie dtg , tanye kteorg mcam-2 kenn . tanye study mane lha . orang mane lha . ta aleh-2 cakap tmpt kteorg stay to bahaye . kteorg buad layan ta layan jea lha kenn . pelik betol . lepas dye belah , ade 2 org mamat neh dtg kat kteorg . tanye tadi to dye na ape . and then , tanye mcam-2 . yang dye tanye to sume same plak to dgan yang mamat sbelom to tanye . eish . pelik kenn ? care dorang mcam polis pown ade , tapy polis ta kan pkai mcam gangster kenn , pkaian mcam buda-2 pusher pown ade . siap pelwe na antar balek pulak to . emang ta lha kenn kami na ikot . pastoh dye ajak breakfast dekat mcD kenn . tana kteorg . bahaye . takot betol . naseb ta lame lepas to dorang belah kenn . abg yang kete sapu to plak dtg . naseb dye dtg , dye ckap jgan layan buda-2 cam toh . dye ajak kteorg gi lepak kedai mamak dekat-2 sito . besh gler lepak dgan dye . kpale masok aer . hahah . asek kene jea mmbr aku yana toh dgan dye kenn . lepak-3 dgan abg toh and dgan buda-2 yangg dye na antar balek smpai pkul 8 , baru abg to belah balek kenn . kteorg pown lepak lha dekat tgge dtaran toh smpai MP bkak . byak bende yang jadi kenn kat kami dalam 1 malam . rase serik pown ade . tapy seronok sgat-2 lha . byak pgalaman kami dpat . lepas nie na try lepak pantai mlake plak . of cos besh gler . kayy lha . penat da tgan nie menaip . next time saye update lagy kayy .

thanksyou for your reading . hihi :3