Sunday 4 September 2011

memories with u until my last breath !


    hi , lame rase nyer ta update blog kenn ? always buzy lha . sory my stalker tade cite baru . tehee , now aku da kad melake . rase sekejap jeh cuty . jeles tgok mmber aku cuty smpai 2 mggu  . huh . boring-2 . ta dpat spend time dgan family lame-2 , ta dpt hang dgan mmber-2 lame-2 and also ta dpat ilang kenn rindu dgan my hubby . mish gler-2 kad dye . entah bile lha leh spend time lagy hang out dgn dye . bieyy jgan nakal-2 yea kad mersing to . aku dapt tao siap kau bieyy . aku pijak tengkok kau tao ! tehee .

   semalam SABTU-3/9 rase hepy giler dpat spend time dgan dye . ta pyah tnye . korang tao lha kenn sape . mule-2 tggu dye dtg umah aku lmbat giler . janjy pkul 3 or 4 tapy pkul 5 baru dye smpai . grr . . geram aku dgn kau bieyy time to . da lha col byk kali ta agkat , last-2 kau of kenn fon kau to . mane ta aku geram smpai melalak aku time to tao . mmber aku da bsing byak kali tao ta ? tension jeh aku time to . dgan kau ta smpai-2 lagy , last-2 aku tercmpak plak fon aku geram dgn kau bieyy pnyer pasal . ta lame pas to kau pon smpai . lege aku that time . tapy still mara lagy kad kau ., ye lha kenn . janjy keling betol .

   lepas jeh kau smpai aku teros gerak , aku suro kau tolak moto kau to masok dlm umah aku and then gerak teros naek bas bab tade transpot laen . tapy kau mengade plak kenn bieyy . nak aer lha , nak dduk sekejap lha . tapy syg punye pasal aku kasi jgak kau aer . kesian . . dari jaoh dtg teros kene mara . penat kau pon ta ilang lagy kenn bieyy . tehee . da bieyy . ta pyah minom byak-2 , nanty menyusahkenn na buang to lha ini lha . heheh . jom tggu bas kad depan .

    mule-2 aku , mida ngan my bieyy tggu bas tade pon kenn . last-2 muncol lak dlm otak aku na pinjam kete ayah aku suro si gile neh bawak . col pnyer col . ayah bole ta kasi plak sebab tade lesen pnyer pasal . siap bieyy aku sekali terlibat pujok ayah aku . ayat dye ta bole belah kenn "ayah , leh r ayah . sekali jek" kelakar kenn . tehee . tapy comell .tehee . tapy ayah aku ta kasi pkai jgak . bas pon da smpai naek je lha . tapy ta byar tmbang lagy , tggu pakcik bas to mkan kejap . bile da lame-2 tggu pakcik to mkan , siap sempat snap pic lagy , last-2 ayah aku col bagi jgak pkai kenn . ape lagy turon bas ckap kad pkcik to ta jadi . teros balek umah . pkai kete ayah . tapy ayah pesan kete da ade sebelom pkul 9 balek umah . ye kann je lha .  sayang lha kad ayah . tehee . tapy ingad bieyy , kau jgan bwak laju-2 plak kete ayah to . ayah da pesan kad aku bwak slow-2 jek .  ape lagy gerak lha cs .

    smpai cs pkol 6p.m , teros naek atas beli tiket wayang . mmber aku yg plih cite "final destination 5" bole tahan lha cite dye . [ayat cover] tehee . tiket pkul 7.10 . sebelom msok wyang pi makan mcd jap . baek kenn kau bieyy . tehee .  abes jek wyang dekat pukul 9 , jalan kejap kad cs , cari baju bieyy aku . aku na dye pileh . tapy da tgok-2 last-2 dye tak nak . dye kate tana pkai duet aku . pdahal aku ta kesah . aku memg da lame na kasi dye baju gune duet aku . dye da tana balek lha . sempat jgak lha snap-2 pic dulu . imy kad kau lha bieyy . time kad wyang to kau siap tnye kenn bile lha na kawen . tapy aku senyap jeh . lau ade jdoh ade lha bieyy kayy .

     sebelom balek mida mmber aku ajak gi karoke dulu . tapy last-2 ta jadi sebab ibu aku col suro makan kad umah makcik aku . makcik aku da masak utk aku . aku ajak lha kau gi kenn bieyy . mule-2 kau tana takot mkcik aku byak soal pdahal mkcik aku to sporting gile . tapy last-2 aku pujok kau na jgak pegy kenn . sayang aku punye pasal kenn . tehee . sayang kad kau bieyy . nah . muah siket . da smpai umah mkcik aku , mkan-2 last-2 pndai kau usik mkcik aku kenn pnggel kakak pe bagai . tapy memg mude pon mkcik aku to . last-2 mase na balek , dpat jgak kau duet raye kenn . da besa pon amek . ta malu kenn kau bieyy . tapy tape lha . da org na kasi amek je lha kenn . tehee . da lha . pnjg plak aku story neh . neh ade siket pic aku semalm kad cs , renung-2 kenn lha and selamt berkomen . tehee .

                                                     
                                                       


thanksyou for your reading . hihi :3