Monday 7 November 2011



heyyhoyyhuyy . semalam baru update , aku dah update lagi kann . selalu aku lhaa paling malas nak sentuh blog neyh . okayy . act today nak update pasal minah sorang nie . die tag aku pulak . terharu . heheh . thanksyou Nur Syafiqa . sayang kau lebih siked sori taw lambat nak bagi react . pemalas lhaa katekan . muahehhe .
  • must list all the rules in your entry
  • each person must post 11 things about themselves in their jurnal . 
  • answer the question the tagger set for you in their post and create 11 new question for the people you tagged to answer . 
  • you have to choose 11 people to tag and link them to the post .
  • go to their page and tell them you have tagged him/her .
  •  no tags back . 
okayy now , nak jakun  11 bende pasal aku :
  1. aku neyh jenis tak byk cakap [pemalu] . *kalau baru kenal jgn tegor aku sumpah aku nak taknak layan . 
  2. aku tak suke membace tapi nak yg bagus jeh result *name pon pemalas kann . hahha 
  3. aku tak suke manusie yang bertalam kan due muke . *muke belapis-2 , sumpah benci !
  4. suke berangan bile duduk sorang-2 . 
  5. berharap relation kali neyh betahan *wish me kayy . 
  6. aku ade twin taw taw . ramai tak tao sebab kami kembar tak seiras . prgai pon laen . 
  7. aku neyh kire friendly jugak lhaa *tak caye tanye kad org yg dah kenal lame , mulot aku cam puake kan kan korang ? muaheheh . 
  8. life skrg neyh , tak piker laen . piker nak study hard jeh nak dpt 4flat jeh and taknak repeat . *nak ibu ayah aku bangge dgn aku . insyaallah .
  9. chocolate cadbury my favourite
  10. aku neyh seorg yg ego , kuat tacing and panas baran bile dlm relation  neyh. *sorry to say lhaa pade yg couple ngan aku , comfom dah faham prgai aku .
  11. lastly , aku sayang sangat-2 kad family and buah hati aku . MD NOR SHAHRIZWAN <3. *taknak hilang mereka .
soalan kucarkacir dari Nur Syafiqa :

-the name of a person that you once love him/her before , but not now anymore ?
love yang latest punye taknak jwb lhaa . skrg bole lhaa cite  . wish we everlasting kayy
-Listen to ‘Only Hope’ song, do you like it? #Okay, takpayah susahpayah cari, lagu tuhh sedang berkumandang, lalala
tak berape minat lagu english sebab jarang dengar . react : i loikee 
-Adakah anda bangga dengan nama anda? Mengapa?
NURUL SYAZWANI BINTI MOHD FAUZI . means : cahaye/haruman . *gile kau tak bangge . hahah .
-Anda masih belajar dan di mana serta kos ape? Rasa-2nya, adakah anda sekarang berada di jalan yang betul dan sepatutnya? Adakah anda akan bekerja dalam bidang yang anda sedang cuba muatkan dalam otak anda tuhh ? 
bukan kau dah tao ker . takpe lhaa . nak jugak jakun . yess , study kad Unifield Technoolgy College . course business studies . maybe betul kot . try my best ! kerja ? tak plan lagi . 
-Playful Kiss or Dream High or You’re Beautiful? Atau Drama Korean yang lain yang pernah ditonton,
semue tak pernah *tak minat cite korea . aku tak macam kau dgn ada . layan korea sampai tak tido . muaheheh . 
-Apa pandangan anda tentang blogg saya yang ntah hape-2 nihh ? #sila jujur yup XD
suke suke suke . jujur sepenoh hati neyh . ajar siked ahh . HAHAH . 
-Gambar anda masa kecil-2, yang bila anda tengok “Ahha, takmatang sungguh aku nihh”
ade tgok , tapi nak tunjok , malas upload . *tembam kot aku . HAHAH .  dah ade boyfiee dah matang leteww . 
-Awak sayang saya tak?
SAYANG as a friend ! 
-Apa yang bestnya berkawan dengan saya? #ntah-2 takbest langsung kan kan .
kalau dah rapat dgn kau best lhaa . satu kepale mcm ada jgak kann . hikhik . 
-Apa yang anda buat sekiranya anda telah mempunyai boyfriend/girlfriend, kemudian seorang lelaki/perempuan yang anda baru kenali tiba-2 meluahkan ketidakpuashatian kepada anda tentang perasaan dia yang ditipu oleh seseorang perempuan/lelaki yang lain? Apa yang anda boleh katakan? #maaf soalan ini agak complicated tapi saya naktau XD
entah . takde pengalaman , tapi nak jwb jugak : maybe boleh bagi die nasihat kot " kumbang bukan sekor , bunge bukan sekuntum , cari laen jeh  " HAHAH . 
-Can you write a comment on this entry and then link your new post too? and also, what do you think about my new background? XD
COMENT : panjang lebar , jenoh nak bace . sebab aku di tag , aku bace lahh . HAHAH . LINK : http://nurulsyazwanie.blogspot.com/2011/11/raye-aidiladha.html [coment ape yg patot . hee] BACKGROUND : korea lagi kann ? tak habes-2 . hii . 
okayy . puas hati dah jawab soalan dari kau Nur Syafiqa . skrg soalan dari aku pulak : 
  1. full name please ? ape makne name korang tuh . 
  2. ape yg korang nak dlm life skrg neyh .
  3. ade buah hati ? acamne korang sayang kad die ? ade plan nak hidup dgn die tak ?
  4. gambar yg paleng chomel korang rase penah snap ? lai lai upload . HAHAH . 
  5. korang ade tak yg name die KAWAN BAEK ? acamne korang rase sikap die ?
  6. nak tau lhaa taste korang pilih teman hidup . means ciri-2 lelaki/perempuan tuh lhaa . 
  7. selalu tak tgok blog aku ? lai lai coment blog yg hodoh neyh .
  8. korang ade bejanji tapi janji tuh yg paleng susah korang nak tunaikan . ape die ? *tak kire lhaa kad sape pon . 
  9. ade mukebuku ? selalu ape jeh yg korang update kad wall tuh ? pasal life ker , pasal problem or pasal boyprengg/gurlprengg ?
  10. selalu lhaa jumpe member yg korang rase paleng rapat , hape jeh yg korang cite kad die . 
  11. ade angan-2 tak nak bangge kan ibu ayah korang yg dah penat jage korang selame neyh ? ape yg korang nak buad utk bangge kan mereka ? *paleng penting , careful jawab sebab tntg ibu ayah sendiri kann .
okayy , DONE . next , mase utk tag . naseb lhaa mane-2 name yg kene . act yg aku tag neyh the person yg selalu aku stalker . aku suke bace kesah org . heheh . 

DOMO KARTUN : http://pikaemel.blogspot.com/
FARRA AENN : http://splithebestory.blogspot.com/
NABILAH NATASHA PUAD : http://nabilahnatasha.blogspot.com/
AMIRUL SYAFIZ : http://syafizsahaja.blogspot.com/
HONEYBONEY BOO : http://aishiteru-woaini-saranghaeyo.blogspot.com/
SITI NUR SALBIAH : http://evasivecool.blogspot.com/
EYZA ZETTY : http://akuubodakmungex.blogspot.com/
AIN NATASHA PUAD : http://duniainatasha.blogspot.com/
AINI NATASHA PUAD : http://inibelogaini.blogspot.com/
BEBY MOO : http://bebylembu.blogspot.com/
OHH AHMOY : http://ohhahmoy.blogspot.com/
okayy , akhernye selesai . PENTING : jujur dalam menjawab semue soalan aku . kepade yang di tag tuh sori lhaa aku maen tag jeh . ade yang tak pernah tegor kot , tapi aku suke bace entry korang . yang aku tag semue nye , sori taw taw sebab stalker blogger korang . dah jadi hobi pulak . muaheheh . jawab taw jgn tak jawab . kalau dah ade jawapan untok soalan aku , sile-2 kann bagitao kayy kat shoutbox aku yg talk-2 tuh .  heheh . taknak jawab dah . tiade paksaan . k,baiii . muahh siked meyh <3

thanksyou for your reading . hihi :3