Sunday 18 December 2011

I lost YOU now !


status now : tak dikenal pasti .
aku tak tau nak cakap ape . now , aku and die tgah ade prob . so , kiteorg contact macam biase , tapi dah tak macam dulu dah . aku betol-2 dissapointed dengan attitude die . die dah berubah total skrg neyh . yess . die kerja . and aku paham bende tuh . tapi keje tak semestinye tkde mase utk aku rght ? tuh yang aku tk dpat terime skrg neyh . aku betol2 perlu kann die skrg neyh . die still try to pujok aku balek , baek ngan aku balek , tapi aku pon tk tau . knp hati aku tk boleh nak terime care die layan aku . sebab ape ? sebab die dah tk macam dulu lagy . now , i'm trying to get the new life with status single maybe lhaa . 1 jeh yg aku percaye skrg neyh . kalau ade jodoh antare aku ngan die , aku akan getback balek dgn die . tk kesah lhaa org laen nak ckp aku neyh jenis dah ludah jilat balek ke ape . aku still sayang kann die and still tk dpt lupekan die until now . maybe kalau die dapat ubah attitude die , aku akan try jadi macam dulu balek dgn die . tapi kalau YANG ATAS tak izin kan kami getback balek , aku terime jugak seade nyer . jodoh tk kemane right ? aku nak kau pecaye 1 bnde bunge bukan sekuntum , kumbang bukan seekor . so , kau kene admit bnde tuh kayy . i will love you until my last breath sayangg . takde sape yg boleh ganti tempat kau , layanan kau , sikap kau , kasih sayang kau , and semue yg kau buat utk aku . 

thanksyou for your reading . hihi :3