Saturday 8 October 2011

budak baru belajar (!)


hye stalker ! rase lame pulak tak update . malam neh tak tido sebab syok sgt and leka mengedit blog . HAHAH . funny kan kan ? tapi burok lhaa blog aku . dah macam hape dah . maklom lhaa budak baru pandai . edit sane edit sini macam-2 hilang . bodo neyhh . tapy takpe lhaa . slow-2 jeh nanti lame-2 pandai lhaa kan . *pandai menjahanmkan blog . muaheheheh . act malas nak taip panjang lebar neyh . just nak bagitao now aku dah kad jaybee my own home . suke suke suke . hihik , neh pon penat balek berjalan dgn mmber-2 aku . tapy pasal berjalan thoo aku update laen kali jelhaa eh . nak update skrg pic takde plak . tak best kan kan bace tapy takde pemandangan . kalau aku lhaa tak minat cam thoo . hihik . byak songeh pulak aku neh . hm . okayy lhaa . nak tgok blog aku tgok lhaa . suke like . tak suke GTH lhaa manusie . tak menyusahkan atok tiri kau pon . hahah . da start meraban dah neyh . k-dah bai !
thanksyou for your reading . hihi :3