Sunday 9 October 2011

SPENDTIME with member tersayang (!)


   hye blog . hm . neh ary rajen dah , so nak update pasal yang aku ckp smlm thoo . hang dgn mmber-2 aku and tak tinggal twin aku jugak lhaa . syok kot . hepy giler dpt spend time dgn dieorg , dpt lepak same . bestie aku yang kad johor neh dapat kenal-2 dgn bestie aku yang kad melake thoo . okayy lhaa . kepale maseng-2 masok air , bukan setakat air , pasir batu sume ade , hahah . KAWAN . aku nak kau taho aku sayang kad korang . thenx buad aku hepy smlm .
   semalam aku gerak cs dalam pukul 1 dgan mmber and twin aku . mule-2 plan nak naek bas , last-2 ayah nak hantar pulak . ape lagy kan . rezeki tak tolak lhaa . save duit aku . hikhik . thanksyou yea ayah ! smpai-2 col bestie aku yang kad melake thoo tnye kad mane . dye thoo madah mengalan jea . cam yall kau kan . hahah . aku tnye series kad mane kau maen-2 hape bagai . okayy dah jumpe kau dpn mcd jalan naek atas tgok tiket movie . beli tiket pukul tige setengah .
   okayy-dah beli tiket jalan jap beli cari makan . si mida thoo dah bising jeh lapa ape bagai . aku tao kau tak makan dari pagy . finee . pegi kote raye . dah jalan jaoh-2 last-2 tutop . jadah dye lhaa kann . tak pasal malu bhaii . dtg-2 bole tutop . entah bankrup ke ape ker . bodo neyhh . dah panas-2 neyh , twin aku complain mcm anak org kaye jeh kau kan dik . sohai betol . nak tmpt makan ade aircon lhaa bagai . cerewet !
   last-2 piker mcd jea lhaa senang tapy mida nak nasi . bedal jea lhaa yea yunk makn mcd asal kenyang . ingat kosong last-2 penoh kann tmpt kad mcd thoo . ade yang dah abes makan tak reti-2 nak belah agak nyer , menyirap jeh . haishh . bole tahan mida thoo makan byk beb ! dah ade ayam nak gcb jgak tho .  hikhik . plan-2 beli bungkos bwak smpai foodcourt makan kad sito . malu giler bhaii nak masok . yang aku dgn mida lhaa yang malu lagi due ekor beruk tho tak bawak ape-2 masok muke selambe jea lhaa .
   okayy-dah makan bebual-2 dah kenyang tgok jam dah pukul tige suku ape lagi kelam kabut kelibut maseng-2 kemas-2 makanan . yang takleh belah bdk-2 neyh pack kentang burger maok beg mida standby mkn dlm wayang . hahah . bvedekah aku dgn korg time thoo . membazir yea bak kate mida . hahah . dah kuar pegi pnggel budak lagi tige org thoo . cari-2 rupenyer dorang dpn wayang jeh kot .
   k,dah masok tujoh org sume tgok cite al-hijab . bapak seram cite thoo . bagy aku lhaa . aku tgok dorang rilex jeh kan . aku dgn mida yang dah bepelok betutop mate bagai . cam hape jeh . tapy series seram and sumpah best . korg better gi tgok . dah dekad due jam lebih , okayy kuar wayang . and then pergi lepak kad luar mcd thoo . semapt lhaa jgak snap pic . tapy segan kot . org ramai giler . kiteorg kuar dari satu petg smpai malm just byk lepak jeh . boleh lhaa layankepale korang yang dah semesti gile thoo kan .
   okayy lhaa dah start malas pulak aku nak type pnjg-2 . stop smpai sini jea lhaa . KAWAN , nanti next time hang lagi taw taw . bukan senang nak kuar same . maseng-2 dah study jaoh . hikhik . rajen-2 lha korang stalker bace post aku yang pnjg neyh . kalau suke like taw . tak suke , pegi mam lhaa . tak susah bapak mak laki tiri korang kan kan . hahah . lihat and enjoy with pic-2 kiteorg amek neyh kayy . miss you all KAWAN (!)







thanksyou for your reading . hihi :3