Monday 10 October 2011

hari pertame bekerja (!)


    hye blog , macam tajok kad atas to act nak cite pasal boyfiee aku bukan aku . hikhik . hari neh tarikh 10/10 and same date dgn tarikh couple kiteorang si die start keje baru setelah lame kije kad kg dye . dye dpt keje kad pasir gudang , jb . suke suke suke . rase dekad jeh skrg . tapy nak jumpe still susah kot . sebab dye buzy kerja , nak cuty pon susah . hmm . bieyy , comfom aku rindu kau giler babi nanti . nak text pon dah susah sebab dye belom dpt gaji pertame dye lagy . so , dye ckp kad aku sebeblom dye start keje, aku kene byk saba . yess bieyy ! aku saba sebab kau . sumpah aku sayang kad kau . kali neh aku nak kau series keje . taknak maen-2 lagi dah . kau sendiri ckp kan kali neh nak keje betol-2 nak kumpol duit . aku sentiase doakan kau bieyy . bukan untok org laen , untok diri kau jugak kan kan ? so take care yourself time keje to kayy . one more thing , dah smpai jb neyh aku taknak kau menggedik or menggatal dgn mane-2 betine yang double triple gedik thoo kayy ! aku tak suke . ape pon aku hepy sgt sebab kau dah tunaikan janji kau and kau dah mule keje . THANKSYOU yeahh bieyy . i will be love you until my last breath sayangg . nah muah for selamenyer . hikhik -,- k,dah bai .
thanksyou for your reading . hihi :3