Sunday 23 October 2011

MISS YOU SAYANG !


    assalamualaikum pade yang muslim and hye pade yang cine , tamil , or anything else lhaa . err . ade ker pembace cine ngan tamil kad blog aku neyh ? HAHAH . dah . forget it ! hari nie nak update pasal ehem-2 . sape lagy si die lhaa . seriously , aku terlalu rindu kan die . wah . ayat skema neh wa pakai . hikhik . kire-2 dah lame kot tak meet die . last jumpe time die dtg umah aku . sejak kau kije dah payah nak cuty nak meet kan . beze dgn time kau keje dgn abah dulu . hm . it's okayy lhaa . asal kau dapat kumpol duit for impian kau to kayy . wah . impian . puihh . huh . sumpah rindu kau bieyy . dah plan nak meet 29hb neh kann . kau cakap time thoo payah nak mintak cuti kan . bos kau tak bagi lha ape lhaa . sekel jea kepale bos kau thoo . mengade tak bagy cuty . hahah . mengajar neyh . aku harap kau tak bebual tamil lhaa . al-maklom lhaa . kau kann suke borak tamil . HAHAH . hey , tamil kau ingad kayy janji kau . dah janji kau nak amek cuti kan kan . kalau last minit kau bebual macam-2 siap are . aku sepak terajang kau nanti . macam berani jeh neh . hikhik . ofcos lhaa berani . kesian pon ade kad kau . semate-2 nak apply cuti , ahad kau terpakse keje kan and raye keling pon tak dpt kau sambot kan . muahahah . jahatnyer aku . sayang kau bieyy . nah muah banyak-2 . hm . k,dah malas nak type panjang lebar . ponet . HAHAH . kbaii . 
  
thanksyou for your reading . hihi :3