Sunday 30 October 2011

LAST HANG (!)


   hye blog . nak update lhaa ari yg aku rase rajen neyh . hikhik . semalam 29/10/11 aku hang dgn budak-2 neyh and ofcos ade si die my everything thoo . muahahah . sumpah dah rindu kau bieyy . okayy . stop meraban . act aku pegi cs dari rumah pukul 2 lebih mmc to lhaa naek hape lagy kann . kete ibu aku lhaa jadi mangse . lahaii . da bagi green light , naek je lhaa . HAHAH .

   okayy , dah sampai jeh cs dlm pukul 3 cam thoo , teros jumpe budak 4 ekor thoo . HAHAH . dah salam-2 , teros naek beli tiket wayang . cite melayu sume starting lambat nak mampos . dah cakap-2 , last-2 ikot jeh budak-2 neyh tgok movie english . hape jadah tah title dye . tak ingad . muahahah . okayy . lepas tgok wayang dlm pukul 5 cam thoo , kuar jap lepak piker nak makan kad mane .

   maseng-2 piker tmpt makan sebab maseng-2 malas nak bejalan lagi-2 jantan gedik thoo . pemalas betol nak jalan . hihik . padahal kau demam kann bieyy . hm . hape pon thanksyou teman aku .kayy stop , da set nak makan kad mamak depan plaza seni tuh . order punye order . dye kate takde makanan goreng-2 , yg ade roti dgn nasi campur jeh . sape yg nak kan . last-2 tak jadi aku makan , padahal dah lapar dah .

   korang nak tao yg aku saket haty sgt pompoan yg amek order to pemalas bole tahan lhaa siall . mamak amek order kad org laen , ade jeh aku tgok nasi goreng . macam ce pon ade lhaa . tape , da tade mood nak makan . tapy si jantan neh nak makan pulak . nak makan sorang malu leteww . last-2 pelawe dak-2 neyh makan . hape lagy , maen order jelhaa kann . okayy , dah siap makan , dah siap bahankan minah sorang tuh MIDA , teros bayar . baek kann kau bieyy belanje dorang-2 semue .terharu . HAHAH . puihh . to lhaa aku dah ckp , bia lhaa nak ckp kau kedekot keh hape ke yg pntg aku tao kau jenis cmner kann .

   okayy , dah gerak masok cs , aku suro dak-2 neyh gerak dulu sebab buah hati jantung aku to nak salin baju . die kate dah tak selese . neyh lagy 1 sikap dye yg aku suke . dye neyh tak bole panas siket , bepeloh , teros tak selese . kalau selalu die piker nak mandi jeh . dlm 1 hari dekat 5 kali mandi . hamek . pembersih lhaa sgt . kau ade ? HAHAH . to yg aku suke kad die . kayy , yg aku bedekah sgt kan kan bile telupe kete parking kad mane . huargghh . habes lhaa ilang kete ibu aku . pusing punye pusing last-2 jumpe jugak ., selamat . HAHAH . yg jantan gile neyh bole ajak begurau pulak time org tgh panas-2 cari kete .

   after die dah siap , masok balek col dorang . time tuh da pukul 7 lebih lhaa kot . tguu berejam dak-2 neyh . dah bape kali kuar masok aku . sampai begado kejap aku dgn si WAN thoo . mane tak nyer aku dah tgh angen tggu dak-2 neyh , die byk tanye pulak . aku malas lhaa nak layan , last-2 tacing bagai dgn aku . nak tak nak kene lhaa pujok jap . HAHAH . gampang jeh ayat aku . hmm . aku ikhlas lhaa bieyy pujok kau . nah muah banyak-2 . time lepak dpn mcd thoo sweet sgt kau bieyy . siap nak bareng kad aku . tak nampak agk nyer org ramai lalu lalang . MALU ! hahah . puihh .

   lepas dah jumpe dak-2 neyh dorang ajak pegi makan kad bazar karat . aku pegi je lhaa . tapi kesian kann kad buah hati aku sorang tuh dah loya tekak , nak muntah , kepale dah pening , aku tanye laen laen yg die jawab , jalan pon dah tak betol , aku ckp lhaa kite nek kete jelhaa . nanti maken terok pulak demam kau bieyy .start dari sito kau dah tak banyak ckp kann . kesian pulak aku kad kau . dlm kete aku picit kan tengkok kau kann bieyy . aku tak bole tgok kau saket cam thoo . tak senang hati aku

   lepas dah cari parking makan jap kad bazar karat tuh . tapy die tak makan pon . die minom air jeh tuh pon tak habes . die dah tak byk ckp dah macam makan kad mamak petg tuh asek bahan kan MIDA jek . lepas dorg dah makan sume , aku cepat-2 lhaa suro adek aku bayar . nak balek kann sebab tgok die cam tak okayy jek . dah salam-2 pegi kad kete , balek are .

   korg tao tak aku punye ingad die nak balek teros sebab kepale dah pening kann, last-2 jadi jugak yg die plan nak pegi karok . pegi lhaa dgn TWIN and MIDA tapy kad u-mall je lhaa tmn u . okayy , dah sampai . time nak karok thoo okayy pulak kann die ketawe-2 semue . kayy , dah lege siket haty aku . best kot layan kepale dak due ekor berok thoo . karok tepekik telolong . macam dorang jeh yg tgh karok kann kad tmpt thoo . bedekan aku ngan MIDA . dah lhaa sore kartoon habes , jerit-2 kelaka pulak . tapy dah biase dah . hikhik .

   sumpah best , seronok jalan dgn korang sume especially buah hati aku sorang tuh WAN . yang laen , MIDA , TWIN , YANA , JOEY , ACIK , BLACK . best jugak hang dgn korang . bedekah layan kepale bontot korang tuh . HAHAH . suke suke . next time nak lagy lhaa bole ? HAHAH . okayy , kad sini ade siked pic semalam aku share kad korang-2 kayy .





  click kad gambar kalau tak jelas


 sori gambar masok tak semue . nak tengok semue , tengok kad fb aku , WANIE SYAZWANIE , k,dah . penat menaip . baii .


thanksyou for your reading . hihi :3